Изборник Затворити

АКТИВНОСТИ ПОВОДОМ СПРОВОЂЕЊА ЈАВНЕ СЕДНИЦЕ

Обавештавамо вас да је Синдикат управе Србије у циљу побољшања материјалног и социјалног положаја запослених у државним органима, локалним, градским и покрајинским управама, Републичком фонду за здравствено осигурање, запосленима у министарствима, Републичком геодетском заводу, Националној служби за запошљавање, заводима за урбанизам и пројектовање, привредним коморама, хуманитарним, лутријским и друштвеним организацијама и другим органима и организацијама покренуо следеће иницијативе и захтеве:

– Иницијатива за измену Закона о буџету Републике Србије за 2021. годину број: 156 од 14.06.2021. године,

­ – Иницијатива за измену Уредбе о накнади трошкова и отпремнина државних службеника и намештеника број: 171 од 22.06.2021. године,

­ –  Захтев за побољшање материјалног положаја запослених број: 161/21 од 06.07.2021. године (поднет од стране седам синдиката),

­ – Иницијатива за исплату новчаних и других примања дефинисаних Посебним колективним уговорима број: 199/1 од 04.08.2021. године.

До данашњег дана по свим поднетим иницијативама и захтевима нисмо добили одговор од стране Министарства финансија Републике Србије.

Председништво Синдиката управе Србије је на седници одржаној дана 14.10.2021. године донело одлуку о одржавању јавне седнице Републичког одбора Синдиката управе Србије у проширеном саставу испред Владе Републике Србије, у циљу исказивања незадовољства тренутним материјалним и социјалним положајем запослених у државним органима, локалним, градским и покрајинским управама, Републичком фонду за здравствено осигурање, запосленима у министарствима, Републичком геодетском заводу, Националној служби за запошљавање, заводима за урбанизам и пројектовање, привредним коморама, хуманитарним, лутријским и друштвеним организацијама и другим органима и организацијама и тражења дијалога са ресорним министарствима и Владом Републике Србије.

Такође, покрећемо иницијативу у виду прикупљања потписа запослених, којом се тражи, почев од 01.01.2022. године:

­ – Исплата накнаде трошкова за исхрану у току рада (топли оброк) и регрес за коришћење годишњег одмора, у складу са чланом 118. Закона о раду („Сл. гласник РС“, бр. 24/2005, 61/2005, 54/2009, 32/2013, 75/2014, 13/2017 – одлука УС, 113/2017 и 95/2018 – аутентично тумачење), и то у износу од 10.041,00 динара (месечни износ регреса 5.441,00 динара, односно 1/12 просечне зараде и топли оброк у вредности 200,00 динара дневно),

­ –  Повећање плата 15%,

­ – Повећање износа дневница за службено путовање у земљи и иностранству,

­ – Исплата солидарне помоћи за директне и индиректне кориснике буџетских средстава локалне власти,

­ – Исплата јубиларних награда за запослене и новчаних честитки за децу запослених, поклона у новцу, божићних, годишњих и других врста награда и бонуса и примања запослених ради побољшања материјалног положаја и услова рада, као и других примања из члана 120. став 1. тачка 4) Закона о раду, предвиђених посебним и појединачним колективним уговорима.